Akcenta siena guļamistabā apgleznota ar šablonu

Beidzot īstenojies kāds ilgi lolots projekts!
Gribējām padarīt guļamistabu interesantāku un mājīgāku. Pēc ilgiem sienas toņu meklējumiem, 2 nedēļas nogalēm krāsošanas  siena beidzot ir gatava.

Pēc
Pirms

Sākumā izvēlēto sienu vīrs nokrāsoja izvēlētajā tabako tonī. 2 kārtas.

IMG-20111119-00453

Tad ar zīmuli uzvelk ar šī trafareta palīdzību līnijas, kurām katrā pusē, tiek krāsots ar izvēlēto krāsu. Te pieejams gan šablons, ko izprintē, un tad pārnes uz plastikāta gan arī apraksts par procesu.

IMG_7022

Zīmēšana aizņēma kādas 5 stundas…:)
IMG_7023

Līnijām izmantoju šo krāsu, kas ir tāda kā caurspīdīga perlamutra tonī (man krāsa vēl ir, un ja kādam interesē ar prieku atdošu, jo neiztērējās pat puse bundžiņas…) ar bronzas nokrāsu.

IMG_7027

Tad var sākties krāsošana, labāk nākošajā dienā, vai vēlāk ( lai rokas nenogurst). Vēl jāiegādājas mākslinieku veikalā 8 vi 10 mm plata otiņa, ar kuru uzreiz velkot ir šīs 1cm svītras.

IMG_7029

Prieks un gandarījums par galarezultātu ir acīmredzams:)!

6 thoughts on “Akcenta siena guļamistabā apgleznota ar šablonu

  1. Es esmu shokaa… Kad ciemojos pie jums, es domaaju kaa taa ir skaista, daarga tapete… Kaadi juus uzneemiigi un taadu darbu ieguldiijaat tajaa sienaa! Man LOTI patiik taa siena!!! Ceru kaa kaadreiz dziivee shii ideja man noderees! (kad buus pastaaviiga dziivesvieta)

  2. Atpakaļ ziņojums: Bērnistabas būvniecība/2. kārta. Un kā nokrāsot strīpainas sienas. | Gatavo ar Madam

Komentēt

