Nedaudz par mani

mūsu kāzu dienā 9.07.2005

Mani sauc Madara un pašlaik es dzīvoju Rīgā.
Pēc profesijas esmu friziere ar māksliniecisku pagātni. Esmu precējusies ar savu brīnišķīgo vīru Andi nu jau 5 gadus.
Domāju, ka šis emuārs varētu būt laba vieta, kur dalīties galvanokārt  ar dažādām receptēm, jo man ļoti patīk gatavot un draugi bieži prasa receptes. Kad apprecējos nemācēju gatavot gandrīz nemaz, tad nu sāku mācīties, jo bija arī kāds, kas to visu nobauda. Andis ir mans galvanais kritiķis un degustators un ēdieni, kurus gatavoju ir tādi, kas mūsu garšas izjūtām ir vistuvākie.
Arī par nosaukumu šim emuāram jāpateicas Andim, _madam ir mans tvitera vārds, un chez tulkojumā no franču valodas nozīmē pie, tā arī radās Chez Madam!

Londona 2009



Pirms gada atgriezāmies no 2 gadu ilgas dzīves Londonā, kur Andis mācījās un strādāja  šajā draudzē http://www.st-helens.org.uk/home/. Es ļoti ātri varēju atrast darbu savā profesijā un 2 gados paspēju pastrādāt divos salonos Londonas centrā.
Taču darbs bija tikai neliela manas dzīves daļa laikā Londonā. Draudze kurā Andis mācījās un strādāja bija ļoti viesmīlīga un  atvērta vieta, un  mēs ātri vien ieguvām draugus. Pārsteidza tas, cik angļi ir viesmīlīgi un, būdami kristieši ļoti redzamā veidā izdzīvo evanģēliju.
Tad arī bija iespēja bieži viesoties mūsu draugu, kolēģu mājās, kur redzējām, ka daudz laika tiek veltīts ēst gatavošanai. Neesmu daudz pētījusi vēsturi šajā sakarā un to, kā ēst gatavošana ir attīstījusies gadu laikā, bet mani pārsteidza viņu ēdieni un to dažādība, jo Anglijā ir tik liela kultūru daudzveidība.
Receptes, ko šeit publicēšu nebūs manis izdomātas, bet gan atlasītas no maniem mīļākajiem šefpavāriem, mājas lapām un draugiem un pārveidotas atbilstoši Latvijas mērvienībām un sastāvdaļām. Jau ir pierādīts ka mājās gatavots ēdiens ir daudz veselīgāks, un ir daudz vieglāk kontrolēt tā saturu, neliekot klāt neko, ko paši negribētu.


Caur šo emuāru vēlos popularizēt ēst gatavošanu un aicināt cilvēkus pavadīt laiku mājās gatavojot ēst gan ikdienā, gan svētkos kopā ar draugiem. Kopīga maltīte ir vislabākais draudzības sākums, mīlestības izrādīšana saviem tuvākajiem un viesmīlības parādīšana svešiniekam.


Tā kā esmu iesaistīta arī tajā, ko dara mans vīrs strādājot Mateja draudzē http://www.matejs.lv tad arī dalīšos savās pārdomās par aktuālām ticības tēmām, grāmatām un rakstiem.


Pieņemiet, komentējiet un iesakiet savas idejas!


Madara

4 thoughts on “Nedaudz par mani

Komentēt

